Theorizing and Analyzing Language Teacher Agency
This volume examines the agency of second/foreign language teachers in diverse geographical contexts. It offers new understandings and conceptualizations through a variety of types of empirical data. It also demonstrates the use of different methodologies to analyze the multidimensional, dynamic and complex nature of language teacher agency.
CHF 65.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V104:
Folgt in ca. 10 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Gao, Xuesong (Andy) (Hrsg.) / Miller, Elizabeth R. (Hrsg.) / Varghese, Manka (Hrsg.) / Vitanova, Gergana (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-78892-390-3
- EAN: 9781788923903
- Produktnummer: 29717537
- Verlag: MULTILINGUAL MATTERS
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2019
- Seitenangabe: 296 S.
- Masse: H15.6 cm x B23.3 cm x D1.6 cm 446 g
- Gewicht: 446
- Sonstiges: Postgraduate, Research & Scholarly
6 weitere Werke von Hayriye (Hrsg.) Kayi-Aydar:
Bewertungen
Anmelden