Produktbild
Yun (Hrsg.) Fu

Human-Centered Social Media Analytics

Ebook (PDF Format)

Utilizing the ubiquity of social media in modern society, the emerging interdisciplinary field of social computing offers the promise of important human-centered applications. Human-Centered Social Media Analytics provides a timely and unique survey of next-generation social computational methodologies. The text explains the fundamentals of this field, and describes state-of-the-art methods for inferring social status, relationships, preferences, intentions, personalities, needs, and lifestyles from human information in unconstrained visual data. The collected chapters present a range of different viewpoints examining the various possibilitie… Mehr

CHF 112.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-3-319-05491-9
  • EAN: 9783319054919
  • Produktnummer: 16902239
  • Verlag: Springer
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2014
  • Plattform: PDF
  • Masse: 8'582 KB

13 weitere Werke von Yun (Hrsg.) Fu:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.