John (Hrsg.) Hassard
The Sociology of Time
Buch
The volume offers a comprehensive introduction to the sociology of time. Based on selected contributions from leading writers, it illustrates the range of issues and perspectives which define the field. The volume traces distinct traditions of time analysis in social science and uses these to explain, for example, the development of capitalist time-consciousness, the ways we structure time in organizations and institutions, and how our time perceptions change in line with changes in culture. The book is for those who wish to understand how time comes to condition our everyday actions and affairs.
CHF 239.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
- ISBN: 978-0-333-44092-6
- EAN: 9780333440926
- Produktnummer: 19503893
- Verlag: Palgrave Macmillan Ltd
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 1990
- Seitenangabe: 255 S.
- Masse: H21.6 cm x B14.0 cm x D1.9 cm 499 g
- Auflage: 1990
- Gewicht: 499
23 weitere Werke von John (Hrsg.) Hassard:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.