Jay Conrad Levinson
Guerrilla Selling: Unconventional Weapons and Tactics for Increasing Your Sales
Buch
Like the extremely successful Guerrilla Marketing and Guerrilla Marketing Attack, this latest addition to the series is written in the traditional guerrilla style, presenting unconventional and unusual ideas that are accessible and exciting for salespeople at every level.
CHF 21.90
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Wilson, Orvel Ray / Gallagher, William K.
- ISBN: 978-0-395-57820-9
- EAN: 9780395578209
- Produktnummer: 9220195
- Verlag: Mariner Books
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 1992
- Seitenangabe: 224 S.
- Masse: H22.7 cm x B15.2 cm x D1.7 cm 314 g
- Auflage: None
- Gewicht: 314
84 weitere Werke von Jay Conrad Levinson:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.