Produktbild
Tai Wei Lim

Globalization, Consumption and Popular Culture in East Asia

Buch

This book aims to provide comprehensive empirical and theoretical studies of expanding fandom communities in East Asia through the commodification of Japanese, Korean and Chinese popular cultures in the digital era. Using a multidisciplinary approach including political economy, East Asian studies, political science, international relations concepts and history, this book focuses on a few research objectives. In terms of methodology, it is an area studies approach based on interpretative work, observation studies, policy and textual analysis. First, it aims to examine the closely intertwined relationship between the three major stakeholders i… Mehr

CHF 168.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Lim, Wen Xin / Ping, Xiaojuan
  • ISBN: 978-981-46781-9-3
  • EAN: 9789814678193
  • Produktnummer: 28844497
  • Verlag: World Scientific Pub Co Inc
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2016
  • Seitenangabe: 412 S.
  • Masse: H23.5 cm x B15.7 cm x D2.6 cm 744 g
  • Gewicht: 744

33 weitere Werke von Tai Wei Lim:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.