Produktbild
Cristine (Hrsg.) Smith

Faculty Development in Developing Countries

Improving Teaching Quality in Higher Education

Ebook (PDF Format)

Learner-centered approaches to teaching, such as small group discussions, debates, role plays and project-based assignments, help students develop critical thinking, creativity and problem-solving skills. However, more traditional lecture-based approaches still predominate in classrooms in higher education institutions around the world. Faculty development programs can support faculty members to adopt new teaching methods, even in situations where they face significant challenges due to lack of resources, on-going conflict, political upheaval, or the legacy of colonialism in their educational systems. This volume presents research and practic… Mehr

CHF 41.25

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Hudson, Katherine (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-317-55461-5
  • EAN: 9781317554615
  • Produktnummer: 21911533
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2016
  • Seitenangabe: 208 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 962 KB
  • Abbildungen: 5 schwarz-weiße Zeichnungen, 6 schwarz-weiße Tabellen

Über den Autor


Cristine Smith is Associate Professor of International Education at the University of Massachusetts Amherst, USA.Katherine E. Hudson is Lecturer of Higher Education and Director of Program Development at the University of Massachusetts Amherst, USA.

12 weitere Werke von Cristine (Hrsg.) Smith:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.