Produktbild
John H. (Hrsg.) Aldrich

Improving Public Opinion Surveys

Interdisciplinary Innovation and the American National Election Studies

Buch

This book will be of keen interest to social scientists seeking to understand how today's American National Election Studies is constructed. In the new era of an open and transparent ANES, a catalog of the 2006 pilot study will be essential reading to scholars who wish to become a part of an ongoing process to recreate and preserve this vital public resource.--Kevin Arceneaux, Temple UniversityThis book is a very impressive collection of essays about the most valuable resource available to students of American politics. The National Election Studies is truly a treasure and the gold standard of survey research. This book centers on the innovat… Mehr

CHF 51.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: McGraw, Kathleen M. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-691-15146-5
  • EAN: 9780691151465
  • Produktnummer: 11353562
  • Verlag: Princeton University Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2011
  • Seitenangabe: 432 S.
  • Masse: H23.5 cm x B15.8 cm x D2.5 cm 578 g
  • Abbildungen: 24 line illus. 98 tables.
  • Gewicht: 578
  • Sonstiges: Tertiary Education (US: College)

Über den Autor


John H. Aldrich is the Pfizer-Pratt University Professor of Political Science at Duke University. Kathleen M. McGraw is professor of political science at Ohio State University.

5 weitere Werke von John H. (Hrsg.) Aldrich:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.