Produktbild
Helmut (Hrsg.) Schwägermann

Handbook Event Market China

Buch

Events, such as trade fairs, conferences and corporate events, are effective communication tools, which have positive effects for the regions they are held in. China realised this fact years ago and has invested massively in the event infrastructure, becoming one of the global hotspots of the event business.This publication highlights the development of China's event industry as well as the changing role of China in the global event market.

CHF 93.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Mayer, Peter (Hrsg.) / Ding, Yi (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-11-037236-6
  • EAN: 9783110372366
  • Produktnummer: 17144750
  • Verlag: De Gruyter Oldenbourg
  • Sprache: Chinesisch / Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2016
  • Seitenangabe: 416 S.
  • Masse: H24.4 cm x B17.6 cm x D2.7 cm 837 g
  • Gewicht: 837

Über den Autor


Helmut Schwägermann, Peter Mayer, Hochschule Osnabrück; Yi Ding, Shanghai University of International Business and Economics

3 weitere Werke von Helmut (Hrsg.) Schwägermann:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.