Handbook Event Market China
Events, such as trade fairs, conferences and corporate events, are effective communication tools, which have positive effects for the regions they are held in. China realised this fact years ago and has invested massively in the event infrastructure, becoming one of the global hotspots of the event business.This publication highlights the development of China's event industry as well as the changing role of China in the global event market.
CHF 93.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V301:
Libri-Titel folgt in ca. 2 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Mayer, Peter (Hrsg.) / Ding, Yi (Hrsg.)
- ISBN: 978-3-11-037236-6
- EAN: 9783110372366
- Produktnummer: 17144750
- Verlag: De Gruyter Oldenbourg
- Sprache: Chinesisch / Englisch
- Erscheinungsjahr: 2016
- Seitenangabe: 416 S.
- Masse: H24.4 cm x B17.6 cm x D2.7 cm 837 g
- Gewicht: 837
Über den Autor
Helmut Schwägermann, Peter Mayer, Hochschule Osnabrück; Yi Ding, Shanghai University of International Business and Economics
3 weitere Werke von Helmut (Hrsg.) Schwägermann:
Bewertungen
Anmelden