Produktbild
Daniel (Hrsg.) Brandão

Perspectives on Design and Digital Communication

Research, Innovations and Best Practices

Buch

This book shares new research findings and practical lessons learned that will foster advances in digital design, communication design, web, multimedia and motion design, graphic design and branding, and other related areas. It gathers the best papers presented at the 3rd International Conference on Digital Design and Communication, DIGICOM 2019, held on November 15-16, 2019, in Barcelos, Portugal. The respective contributions highlight new theoretical perspectives and practical research directions in design and communication, aimed at promoting their use in a global, digital world. The book offers a timely guide and a source of inspiration f… Mehr

CHF 150.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Martins, Nuno (Hrsg.) / Raposo, Daniel (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-030-49646-3
  • EAN: 9783030496463
  • Produktnummer: 34388528
  • Verlag: Springer International Publishing
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2020
  • Seitenangabe: 248 S.
  • Masse: H24.1 cm x B16.0 cm x D1.9 cm 541 g
  • Auflage: 1st ed. 2021
  • Abbildungen: HC runder Rücken kaschiert
  • Gewicht: 541

12 weitere Werke von Daniel (Hrsg.) Brandão:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.