Produktbild
Hiroshi Ohta

Spatial Price Theory of Imperfect Competition

Buch

Economic space is the distance that separates economic agents such as manufacturers and consumers. Distance naturally imposes costs on the economic agents, but it has long been a neglected element in orthodox economic theory, one thought to complicate the issue unnecessarily. However, the theoretical implications of assuming away spatial elements may be especially significant for pricing practices and hence for competition. This volume shows why and in what ways the concept of economic space is vital and thus needed to reform orthodox price theory. It negates the classical paradigm of perfect competition and calls for a spatial price theory o… Mehr

CHF 69.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-89096-372-2
  • EAN: 9780890963722
  • Produktnummer: 6390423
  • Verlag: Texas A & M University Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 1988
  • Seitenangabe: 247 S.
  • Masse: H24.0 cm 612 g
  • Abbildungen: illustrations
  • Gewicht: 612
  • Sonstiges: Professional & Vocational

10 weitere Werke von Hiroshi Ohta:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.