Produktbild
Theo Gilbert-Jamison

The Six Principles of Service Excellence

Buch

In reading this book, you will find that The Six Principles of Service Excellence IS:. A simple, yet comprehensive, step-by-step process that, if followed implicitly, will lead any organization (small or large) to achieving and sustaining a work environment that will foster superior employee performance and service excellence.. More than a theory or concept. It is a process that is effectively used in many healthcare, financial, legal, hospitality and food service organizations today by skilled and knowledgeable performance consultants and leaders. You will further come to realize that The Six Principles of Service Excellen… Mehr

CHF 22.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-4208-5630-9
  • EAN: 9781420856309
  • Produktnummer: 2151803
  • Verlag: Authorhouse
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2005
  • Seitenangabe: 156 S.
  • Masse: H22.6 cm x B15.1 cm x D1.2 cm 243 g
  • Gewicht: 243

6 weitere Werke von Theo Gilbert-Jamison:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.