Produktbild
John Mcdonough

The Advertising Age Encyclopedia of Advertising

Ebook (PDF Format)

For a full list of entries and contributors, a generous selection of sample entries, and more, visit the The Advertising Age Encyclopedia of Advertising website.Featuring nearly 600 extensively illustrated entries, The Advertising Age Encyclopedia of Advertising provides detailed historic surveys of the world's leading agencies and major advertisers, as well as brand and market histories; it also profiles the influential men and women in advertising, overviews advertising in the major countries of the world, covers important issues affecting the field, and discusses the key aspects of methodology, practice, strategy, and theory. Also includes… Mehr

CHF 771.40

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Egolf, Karen
  • ISBN: 978-1-135-94906-8
  • EAN: 9781135949068
  • Produktnummer: 18433381
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2015
  • Seitenangabe: 2000 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 70'123 KB

20 weitere Werke von John Mcdonough:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.