Produktbild
Arch G. Woodside

Bad to Good

Achieving High Quality and Impact in Your Research

Buch

For decades, scholars have bemoaned the low relevancy and impact of most research in the leading journals in business, management, and marketing. The majority of the research that gets published, perhaps 70% of it, hardly has any measurable scholarly impact in terms of citations. Rather than low relevancy, 'Bad to Good' posits that the deeper issue is the pervasive use of bad research practices appearing in most articles in almost all ranked journals in the sub-disciplines of business.With the objective of reducing the high volume of bad practices in research in finance, management and marketing, the book offers tools for improving theory con… Mehr

CHF 52.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-78635-334-4
  • EAN: 9781786353344
  • Produktnummer: 19754268
  • Verlag: Emerald Group Publishing
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2016
  • Seitenangabe: 306 S.
  • Masse: H22.9 cm x B15.2 cm x D1.7 cm 466 g
  • Gewicht: 466

63 weitere Werke von Arch G. Woodside:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.