Produktbild
Martin I. a. (Hrsg.) Bulmer

Questionnaires 2

Buch

Despite questionnaires being one of the principal research tools in social research, there remains a glaring lack of material on this method. Following on the success of his first set, Martin Bulmer once again tackles this lack by bringing together a wealth of material - both the classics and difficult-to-find key material - to create a second invaluble resource on questionnaires. Volume 1 reviews the place of questionnaires in the social world. It examines pre-testing questions, types of question, question order, mode effects and further questions the implications of attitudes and behaviour for questions. Volume Two addresses methodolo… Mehr

CHF 1,320.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-4129-2056-8
  • EAN: 9781412920568
  • Produktnummer: 4032017
  • Verlag: Sage Pubn
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2012
  • Seitenangabe: 4 S.
  • Auflage: Four-Volume Set.

Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.