Produktbild
Frank Berger

Creating Competitive Advantage with Electronic Commerce

A Study of the German Insurance Industry

Ebook (PDF Format)

Inhaltsangabe:Abstract: As electronic commerce is quickly increasing within some industries such as computers, software and retail banking the question arises whether and how insurance companies can profit too. This dissertation evaluates the impact of electronic commerce on the German insurance industry with the overall goal of creating competitive advantage. The dissertation proceeds by reviewing the literature for definitions and perspectives of electronic commerce, the suitability of electronic commerce for insurance products and services, the impact on existing business processes and value chains as well as the sources for creating compe… Mehr

CHF 43.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-3-8324-2358-2
  • EAN: 9783832423582
  • Produktnummer: 15505321
  • Verlag: Diplom.de
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2000
  • Seitenangabe: 99 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 55'733 KB

100 weitere Werke von Frank Berger:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.