Andrew Hoskins
War and Media
Buch
A timely, comprehensive and highly readable survey of one of the most exciting and current areas of media studies. Aims to be the authoritative textbook, providing a synopsis of the field from breaking news on television through to the impact of electronic and digital media, such as war blogging.
CHF 99.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: O'Loughlin, Ben
- ISBN: 978-0-7456-3849-2
- EAN: 9780745638492
- Produktnummer: 11145120
- Verlag: Polity Pr
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2010
- Seitenangabe: 300 S.
- Masse: H26.1 cm x B18.4 cm x D2.2 cm 615 g
- Auflage: New
- Gewicht: 615
Über den Autor
Andrew Hoskins is Professor of Cultural Studies at the University of Nottingham. Ben O'Loughlin is Reader in International Relations at Royal Holloway, University of London.
21 weitere Werke von Andrew Hoskins:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.