Produktbild
Angela K. (Hrsg.) Leung

Handbook of Culture and Creativity: Basic Processes and Applied Innovations

Buch

Handbook of Culture and Creativity lays the groundwork for pursuing a new science for integrating the study of culture and creativity. Esteemed scholars in the field provide readers with an in-depth and systematic inquiry into the cultural perspectives of creativity.

CHF 188.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Kwan, Letty (Hrsg.) / Liou, Shyhnan (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-19-045567-5
  • EAN: 9780190455675
  • Produktnummer: 25287998
  • Verlag: OXFORD UNIV PR
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2018
  • Seitenangabe: 352 S.
  • Masse: H23.6 cm x B15.5 cm x D2.5 cm 640 g
  • Gewicht: 640

Über den Autor


Angela K.-y. Leung is Associate Professor of Psychology at Singapore Management University.Letty Kwan is Assistant Professor of Psychology at Chinese University of Hong Kong.Shyhnan Liou is Professor and Chair in the Institute of Creative Industries Design at the National Cheng Kung University.

2 weitere Werke von Angela K. (Hrsg.) Leung:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.