Handbook of Culture and Creativity: Basic Processes and Applied Innovations
Handbook of Culture and Creativity lays the groundwork for pursuing a new science for integrating the study of culture and creativity. Esteemed scholars in the field provide readers with an in-depth and systematic inquiry into the cultural perspectives of creativity.
CHF 188.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V106:
Fremdlagertitel. Lieferzeit unbestimmt
Produktdetails
Weitere Autoren: Kwan, Letty (Hrsg.) / Liou, Shyhnan (Hrsg.)
- ISBN: 978-0-19-045567-5
- EAN: 9780190455675
- Produktnummer: 25287998
- Verlag: OXFORD UNIV PR
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2018
- Seitenangabe: 352 S.
- Masse: H23.6 cm x B15.5 cm x D2.5 cm 640 g
- Gewicht: 640
Über den Autor
Angela K.-y. Leung is Associate Professor of Psychology at Singapore Management University.Letty Kwan is Assistant Professor of Psychology at Chinese University of Hong Kong.Shyhnan Liou is Professor and Chair in the Institute of Creative Industries Design at the National Cheng Kung University.
2 weitere Werke von Angela K. (Hrsg.) Leung:
Bewertungen
Anmelden