Produktbild
Alicia R. (Hrsg.) Crowe

Rethinking Social Studies Teacher Education in the Twenty-First Century

Ebook (PDF Format)

In this volume teacher educators explicitly and implicitly share their visions for the purposes, experiences, and commitments necessary for social studies teacher preparation in the twenty-first century. It is divided into six sections where authors reconsider: 1) purposes, 2) course curricula, 3) collaboration with on-campus partners, 4) field experiences, 5) community connections, and 6) research and the political nature of social studies teacher education. The chapters within each section provide critical insights for social studies researchers, teacher educators, and teacher education programs.  Whether readers begin to question what are… Mehr

CHF 130.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Cuenca, Alexander (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-319-22939-3
  • EAN: 9783319229393
  • Produktnummer: 19671727
  • Verlag: Springer
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2015
  • Plattform: PDF
  • Masse: 7'426 KB

6 weitere Werke von Alicia R. (Hrsg.) Crowe:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.