Tourism in the Arab World
An Industry Perspective
This book is the first to explore Arabic tourism from a business viewpoint and focuses on business planning, management and marketing destinations in the Arab World. It examines similarities and differences in the emergence and development of the tourism industry in countries across the Arab world as well as its inbound and outbound travel flows.
CHF 179.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Alriyami, Hafidh (Hrsg.) / Scott, Noel (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-84541-614-0
- EAN: 9781845416140
- Produktnummer: 22124413
- Verlag: Channel View Publications Ltd
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2017
- Seitenangabe: 304 S.
- Masse: H24.1 cm x B16.3 cm x D2.4 cm 592 g
- Gewicht: 592
- Sonstiges: Postgraduate, Research & Scholarly
3 weitere Werke von Hamed (Hrsg.) Almuhrzi:
Bewertungen
Anmelden