Produktbild
Luiz A. M. Moutinho

Problems in Marketing: Applying Key Concepts and Techniques

Buch

Fully revised and updated, Problems in Marketing includes over 50 new problems. This varied and challenging collection of problems has been written as a learning aid to any marketing textbook. The problems cover a wide range of marketing practice, each problem concentrating on a single concept or technique of marketing management.Problems begin with a full introduction to the concept followed by explicit instructions for solving them. This leads directly to a series of discussion questions to further enhance the application of each problem. Solutions are also available to lecturers by clicking on the companion website logo above.

CHF 82.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Chien, Charles S.
  • ISBN: 978-0-7619-7179-5
  • EAN: 9780761971795
  • Produktnummer: 9885716
  • Verlag: Paperbackshop Uk Import
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2007
  • Seitenangabe: 322 S.
  • Masse: H23.1 cm x B18.7 cm x D2.4 cm 613 g
  • Auflage: 2. A.
  • Gewicht: 613

Über den Autor


Luiz Moutinhois Foundation Chair of Marketing at the Department of Management, University of Glasgow

1 weiteres Werk von Luiz A. M. Moutinho:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.