Produktbild
Michael (Texas A&M University and Texas Christian University) Hitt

The Management of Strategy: Concepts, International Edition

Buch

Introduce your students to strategic management with the market-leading text that has set the standard for the most intellectually rich, yet thoroughly practical, analysis of strategic management concepts today. Written by highly respected experts and prestigious instructors Hitt, Ireland, Hoskisson, and Hitt THE MANAGEMENT OF STRATEGY: CONCEPTS, 10E, International Edition is the only book that integrates the classic industrial organization model with a resource-based view of the firm to give students a complete understanding of how today's businesses use strategic management to establish a sustained competitive advantage. The authors combine… Mehr

CHF 115.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Ireland, R. Duane (Texas A&M University) / Hoskisson, Robert (Rice University)
  • ISBN: 978-1-133-58469-8
  • EAN: 9781133584698
  • Produktnummer: 13379883
  • Verlag: Cengage Learning, Inc
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2012
  • Seitenangabe: 480 S.
  • Masse: H25.3 cm x B20.3 cm x D1.7 cm 806 g
  • Auflage: 10 ed
  • Gewicht: 806
  • Sonstiges: Tertiary Education (US: College)

Über den Autor


79327140

Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.