Produktbild
Lise (Hrsg.) Skov

Women, Media, and Consumption in Japan

Buch

The first book of its kind to examine images of women in Japanese consumerism, Women, Media and Consumption in Japan explores a variety of media targeted at women - in particular magazines, but also television, popular literature and consumer trends. Written by anthropologists, sociologists and literary scholars who draw on and analyse Japanese marketing materials, the essays in this book cover visual and print media for middle-aged women, housewives, and single women in their 20s, as well as the vast market for those in their teens. From Oshin to Yoshimoto Banana and other media heroines popular all over the world, Japanese women finally sto… Mehr

CHF 53.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Moeran, Brian (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-8248-1775-6
  • EAN: 9780824817756
  • Produktnummer: 1524880
  • Verlag: Univ Of Hawaii Pr
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 1995
  • Seitenangabe: 320 S.
  • Masse: H22.1 cm x B14.2 cm x D2.5 cm 708 g
  • Gewicht: 708

1 weiteres Werk von Lise (Hrsg.) Skov:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.