Produktbild
David A. Aaker

Spanning Silos

The New CMO Imperative

Ebook (EPUB Format)

Powerful product, country, and functional silos are jeopardizing companies' marketing efforts. Because of silos, firms misallocate resources, send inconsistent messages to the marketplace, and fail to leverage scale economies and successes--all of which can threaten a company's survival.As David Aaker shows in Spanning Silos, the unfettered decentralization that produces silos is no longer feasible in today's marketplace. It's up to chief marketing officers to break down silo walls to foster cooperation and synergy.This isn't easy: silo teams guard their autonomy vigorously. As proof of their power, consider the fact that the average CMO tenu… Mehr

CHF 33.55

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-4221-6368-9
  • EAN: 9781422163689
  • Produktnummer: 22227806
  • Verlag: Harvard Business Review Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2008
  • Seitenangabe: 217 S.
  • Plattform: EPUB
  • Masse: 602 KB

Über den Autor


Aaker, David A.

28 weitere Werke von David A. Aaker:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.