Produktbild
Curran, James (Goldsmiths, University of London, UK)

Media and Democracy

Buch

Addresses key topics in relation to democratic theory, media and technology.

CHF 57.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-415-31707-8
  • EAN: 9780415317078
  • Produktnummer: 10707725
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2011
  • Seitenangabe: 260 S.
  • Masse: H23.3 cm x B16.2 cm x D1.6 cm 424 g
  • Abbildungen: 17 Tables, black and white
  • Gewicht: 424
  • Sonstiges: Postgraduate, Research & Scholarly

Über den Autor


James Curran is Director of the Goldsmiths Leverhume Media Research Centre, and Professor of Communications atGoldsmiths, University of London. He has authored and edited numerous books including Power Without Responsibility (7th edition with Jean Seaton, 2010), Media and Society (5th edition, 2010), and Media and Power (2002).James Curran is the 2011 winner of the ICA's C. Edwin Baker Award for the Advancement of Scholarship on Media, Markets and Democracy.

7 weitere Werke von Curran, James (Goldsmiths, University of London, UK):


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.