Produktbild
Larissa (Hrsg.) Hjorth

Routledge Handbook of New Media in Asia

Ebook (PDF Format)

While a decade ago much of the discussion of new media in Asia was couched in Occidental notions of Asia as a default setting for technology in the future, today we are seeing a much more complex picture of contesting new media practices and production. As new media becomes increasingly an everyday reality for young and old across Asia through smartphones and associated devices, boundaries between art, new media, and the everyday are transformed. This Handbook addresses the historical, social, cultural, political, philosophical, artistic and economic dimensions of the region's new media. Through an interdisciplinary revision of both new media… Mehr

CHF 50.30

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Khoo, Olivia (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-317-68498-5
  • EAN: 9781317684985
  • Produktnummer: 19573041
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2015
  • Seitenangabe: 488 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 3'178 KB
  • Abbildungen: 32 schwarz-weiße Abbildungen, 32 schwarz-weiße Fotos, 5 schwarz-weiße Tabellen

Über den Autor


Larissa Hjorth is an artist, digital ethnographer and Professor in the Games Programs, and codirector of RMIT's Digital Ethnography Research Centre (DERC), Melbourne, Australia.Olivia Khoo is Senior Lecturer in Film and Screen Studies at Monash University, Australia.

31 weitere Werke von Larissa (Hrsg.) Hjorth:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.