Produktbild
Anders Parment

Principles of Marketing Scandinavian Edition

Scandinavian Edition

Ebook (EPUB Format)

Principles of MarketingScandinavian Edition is an ideal introductory text for undergraduate students and practitioners alike. This, the second Scandinavian edition, is true to Kotler and Armstrong's classic conceptual framework, which has proved itself an exceptional introduction to marketing and has been used by millions of students all over the world.Principles of Marketing book outlines and discusses concepts and ideas that help students and practitioners develop an effective marketing strategy for today's markets. Cases and examples are written to reflect current best practice in Scandinavian and European companies. The book describes and… Mehr

CHF 52.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Kotler, Philip / Armstrong, Gary
  • ISBN: 978-1-292-14423-8
  • EAN: 9781292144238
  • Produktnummer: 31740826
  • Verlag: Pearson HigherEducation
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2016
  • Seitenangabe: 492 S.
  • Plattform: EPUB
  • Masse: 42'462 KB
  • Auflage: 2. Auflage

15 weitere Werke von Anders Parment:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.