The SAGE Handbook of Social Marketing
For the first time, this benchmark handbook brings together a systematic framework and state-of-the-art thinking to provide complete coverage of the social marketing discipline. It presents a major retrospective and prospective overview of social marketing, helping to define and shape its current and future developments by:- examining the defining elements of social marketing, their intellectual origins, evolution, current status and direction of travel;- discussing how these have been used in practice, emphasising emerging areas and recent innovations; and- setting the agenda for future research and development in the discipline.For academic…
Mehr
CHF 145.75
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
Versandkostenfrei
V221:
Noch nicht erschienen, Dezember 2021
Produktdetails
Weitere Autoren: Angus, Kathryn (Hrsg.) / Bryant, Carol A. (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-4739-7167-7
- EAN: 9781473971677
- Produktnummer: 19555186
- Verlag: SAGE Publications
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2011
- Seitenangabe: 468 S.
- Plattform: EPUB
- Auflage: 1. Auflage
5 weitere Werke von Gerard (Hrsg.) Hastings:
Bewertungen
Anmelden