Hong Cheng
Social Marketing For Public Health: Global Trends And Success Stories
Buch
Social Marketing For Public Health Examines How Social Marketing Is Used As A Strategy For Changing Health Behavior In The World Today. Addressing Issues And Trends In Social Marketing And Public Health Globally, It Highlights Successful And Measurable Health Behavior-Changing Campaigns Launched By The Governments, By A Combination Of The Governments And Citizens, Or By The Citizens Themselves In Various Countries. Each Chapter Focuses On One Selected Country, Making The Content Very Accessible. The Text Provides An In-Depth And Up-To-Date Treatment Of The Subject Matter.
CHF 193.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V106:
Fremdlagertitel. Lieferzeit unbestimmt
Produktdetails
Weitere Autoren: Kotler, Philip / Lee, Nancy
- ISBN: 978-0-7637-5797-7
- EAN: 9780763757977
- Produktnummer: 5637408
- Verlag: Jones & Bartlett Pub Inc
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2009
- Seitenangabe: 422 S.
- Masse: H23.1 cm x B17.9 cm x D2.4 cm 703 g
- Gewicht: 703
45 weitere Werke von Hong Cheng:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.