Produktbild
Robert (Hrsg.) Evans

Transforming Assessment

Through an Interplay Between Practice, Research and Policy

Ebook (PDF Format)

This book reports the results of a research project that investigated assessment methods aimed at supporting and improving inquiry-based approaches in European science, technology and mathematics (STM) education. The findings were used to influence policy makers with guidelines for ensuring that assessment enhances learning. The book provides insights about: - The concept of competence within the STM domains and its relevance for education - The conceptualisation and teaching of four key competences: scientific inquiry, mathematical problem-solving, design processes, and innovation. - Fundamental aspects of the two main purposes of asses… Mehr

CHF 106.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Dolin, Jens (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-319-63248-3
  • EAN: 9783319632483
  • Produktnummer: 24444319
  • Verlag: Springer
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2017
  • Plattform: PDF
  • Masse: 4'926 KB

6 weitere Werke von Robert (Hrsg.) Evans:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.