Andrew Simms
Eminent Corporations
The Rise and Fall of the Great British Brands
BuchCHF 16.50
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Boyle, David
- ISBN: 978-1-84901-049-8
- EAN: 9781849010498
- Produktnummer: 4464230
- Verlag: Little, Brown Book Group
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2010
- Seitenangabe: 368 S.
- Masse: H19.6 cm x B13.2 cm x D2.1 cm 316 g
- Gewicht: 316
- Sonstiges: General (US: Trade)
Über den Autor
Andrew Simms is Policy Director of the New Economics Foundation (NEF) and a board member of Greenpeace UK. He is the author of the hugely successful Tescopoly and Do Good Lives Have to Cost the Earth? David Boyle is a fellow of NEF and the author of a series of books about history, social change and the future, including Authenticity: Brands, Fakes, Spin and the Lust for Real Life, The Tyranny of Numbers and The Sum of Our Discontent. Funny Money: In search of alternative cash launched the time banks movement in the UK.
22 weitere Werke von Andrew Simms:
The Rise and Fall of the Great British Brands
Ebook (EPUB Format)
CHF 4.50
The Rise and Fall of the Great British Brands
Ebook (EPUB Format)
CHF 23.85
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.