Social Media Modeling and Computing
The emergence of user-centric multimedia applications on social networks has been instrumental in the creation of a new form of social media - created using highly accessible and scalable publishing technologies for sharing via the internet.This timely text/reference presents the latest advances in various aspects of social media modeling and social media computing research. Gathering together superb research from a range of established international conferences and workshops, the editors coherently organize and present each of the topics in relation to the basic principles and practices of social media modeling and computing. Individual chap…
Mehr
CHF 153.50
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
Versandkostenfrei
Produktdetails
Weitere Autoren: Luo, Jiebo (Hrsg.) / Boll, Susanne (Hrsg.) / Xu, Dong (Hrsg.) / Jin, Rong (Hrsg.) / King, Irwin (Hrsg.)
- ISBN: 978-0-85729-436-4
- EAN: 9780857294364
- Produktnummer: 17349086
- Verlag: Springer-Verlag GmbH
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2011
- Seitenangabe: 286 S.
- Plattform: PDF
- Masse: 13'270 KB
- Auflage: 2011
- Abbildungen: Bibliographie
1 weiteres Werk von Steven C. H. (Hrsg.) Hoi:
Bewertungen
Anmelden