Produktbild
Jingying Chen

Logo Recognition

Theory and Practice

Ebook (EPUB Format)

Used by companies, organizations, and even individuals to promote recognition of their brand, logos can also act as a valuable means of identifying the source of a document. E-business applications can retrieve and catalog products according to their logos. Governmental agencies can easily inspect goods using smart mobile devices that use logo recognition techniques. However, because logos are two-dimensional shapes of varying complexity, the recognition process can be challenging. Although promising results have been found for clean logos, they have not been as robust for noisy logos. Logo Recognition: Theory and Practice is the first book t… Mehr

CHF 82.55

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Wang, Lizhe / Chen, Dan
  • ISBN: 978-1-351-83336-3
  • EAN: 9781351833363
  • Produktnummer: 31321380
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2018
  • Seitenangabe: 192 S.
  • Plattform: EPUB
  • Auflage: 1. Auflage
  • Abbildungen: N/A, 79 schwarz-weiße Abbildungen, 7 schwarz-weiße Tabellen

6 weitere Werke von Jingying Chen:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.