Produktbild
Christer (Hrsg.) Nellborn

Perspectives on Business Modelling

Understanding and Changing Organisations

Buch

One of the key issues presented here is bridging the communication gap between business leaders and IT experts in companies and public services. This is facilitated by combining different models for the development of corporate strategies, business processes and information support. The leading idea behind this book is to present different perspectives on business modelling, based on established theories and practical experiences. It thus offers advanced knowledge and relevant information on the key issues in business modelling for today's organisations.

CHF 108.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Nilsson, Anders G. (Hrsg.) / Tolis, Christofer (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-642-63604-2
  • EAN: 9783642636042
  • Produktnummer: 14711799
  • Verlag: Springer Berlin Heidelberg
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2012
  • Seitenangabe: 352 S.
  • Masse: H23.6 cm x B15.4 cm x D2.2 cm 521 g
  • Auflage: Softcover reprint of the original 1st ed. 1999
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 521

2 weitere Werke von Christer (Hrsg.) Nellborn:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.