Gary Armstrong
Marketing An Introduction
Ebook (PDF Format)
The third European edition of this classic text has been updated with the latestideas in marketing and with numerous new European marketing examples and case studies. The authors prompt students to discover the concepts of marketing and translate them into real commercial practice for themselves.
CHF 52.90
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
Versandkostenfrei
Produktdetails
Weitere Autoren: Kotler, Philip T / Harker, Michael / Brennan, Ross
- ISBN: 978-1-292-01754-9
- EAN: 9781292017549
- Produktnummer: 31732327
- Verlag: Pearson HigherEducation
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2015
- Seitenangabe: 648 S.
- Plattform: PDF
- Masse: 16'448 KB
- Auflage: 3. Auflage
77 weitere Werke von Gary Armstrong:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.