Produktbild
Ken (Hrsg.) Pugh

How Children Learn to Read

Current Issues and New Directions in the Integration of Cognition, Neurobiology and Genetics of Reading and Dyslexia Research and Practice

Ebook (PDF Format)

This book brings together in one volume information about the neurobiological, genetic, and behavioral bases of reading and reading disabilities. In recent years, research on assessment and treatment of reading disability (dyslexia) has become a magnet for the application of new techniques and technologies from neuroscience, cognitive psychology, and cognitive neuroscience. This interdisciplinary fusion has yielded numerous and diverse findings regarding the brain basis of this syndrome, which are discussed in this volume by leading researchers. Intervention approaches based on such research are presented. The book also calls for research in… Mehr

CHF 54.15

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: McCardle, Peggy (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-136-87459-8
  • EAN: 9781136874598
  • Produktnummer: 13901461
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2011
  • Seitenangabe: 378 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 8'366 KB
  • Abbildungen: 30 schwarz-weiße Abbildungen, 6 schwarz-weiße Tabellen

4 weitere Werke von Ken (Hrsg.) Pugh:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.