Produktbild
Jeffery D. Smith

Normative Theory and Business Ethics

Buch

Since its inception thirty years ago, business ethics has benefited from the interdisciplinary contributions by management, political theory, sociology, and, of course, philosophy. This volume provides an updated examination of the role that moral and political philosophy can play in addressing problems in business ethics. The essays contained within its pages represent the work of new scholars and address a wide array of foundational issues such as distributive justice within firms, human rights, ethical challenges of international business, the role of virtue in business management, entrepreneurship and the relationship of markets and marke… Mehr

CHF 60.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-7425-4841-1
  • EAN: 9780742548411
  • Produktnummer: 3951321
  • Verlag: Rowman & Littlefield Publishers
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2008
  • Seitenangabe: 246 S.
  • Masse: H22.9 cm x B15.2 cm x D1.4 cm 384 g
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 384

3 weitere Werke von Jeffery D. Smith:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.