Produktbild
Nelson (Hrsg.) Zagalo

Creativity in the Digital Age

Buch

This edited book discusses the exciting field of Digital Creativity. Through exploring the current state of the creative industries, the authors show how technologies are reshaping our creative processes and how they are affecting the innovative creation of new products. Readers will discover how creative production processes are dominated by digital data transmission which makes the connection between people, ideas and creative processes easy to achieve within collaborative and co-creative environments.  Since we rely on our senses to understand our world, perhaps of more significance is that technologies through 3D printing are returning fr… Mehr

CHF 135.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Branco, Pedro (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-4471-6680-1
  • EAN: 9781447166801
  • Produktnummer: 17515090
  • Verlag: Springer-Verlag GmbH
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2015
  • Seitenangabe: 269 S.
  • Masse: H24.1 cm x B16.0 cm x D2.1 cm 594 g
  • Abbildungen: Book; 60 schwarz-weiße Abbildungen, 7 schwarz-weiße Tabellen, Bibliographie
  • Gewicht: 594

7 weitere Werke von Nelson (Hrsg.) Zagalo:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.