Advances in Social Media Analysis
This volume presents a collection of carefully selected contributions in the area of social media analysis. Each chapter opens up a number of research directions that have the potential to be taken on further in this rapidly growing area of research. The chapters are diverse enough to serve a number of directions of research with Sentiment Analysis as the dominant topic in the book.The authors have provided a broad range of research achievements from multimodal sentiment identification to emotion detection in a Chinese microblogging website.The book will be useful to research students, academics and practitioners in the area of social media a…
Mehr
CHF 121.50
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
Versandkostenfrei
Produktdetails
Weitere Autoren: Cocea, Mihaela (Hrsg.) / Wiratunga, Nirmalie (Hrsg.) / Goker, Ayse (Hrsg.)
- ISBN: 978-3-319-18458-6
- EAN: 9783319184586
- Produktnummer: 33355828
- Verlag: Springer-Verlag GmbH
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2015
- Seitenangabe: 151 S.
- Plattform: PDF
- Masse: 4'789 KB
- Auflage: 2015
- Abbildungen: 29 schwarz-weiße Abbildungen, Bibliographie
- Reihenbandnummer: 602
16 weitere Werke von Mohamed Medhat (Hrsg.) Gaber:
Bewertungen
Anmelden