Produktbild
Peter Schulz

Internationalising a National Image

The case of "Made in Germany" in Western Australia

Buch

Inhaltsangabe:Abstract: Made in Germany is often regarded to be a guarantor for quality and reliability and German companies have a global reputation for manufacturing products that are superior to products of companies with a non-German identity. This thesis analyses the internationalisation process of the national image of Made in Germany with particular regard to Western Australia. The thesis starts with an assessment of recent developments in the global business environment before going on to highlight internationalisation strategies in general and the specific impact of culture on internationalisation. Subsequently, the paper focuses on… Mehr

CHF 65.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-3-8386-5696-0
  • EAN: 9783838656960
  • Produktnummer: 15864503
  • Verlag: diplom.de
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2002
  • Seitenangabe: 120 S.
  • Masse: H21.0 cm x B14.8 cm x D0.8 cm 184 g
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 184

74 weitere Werke von Peter Schulz:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.