Produktbild
Martin (Hrsg.) Atzmueller

Behavioral Analytics in Social and Ubiquitous Environments

6th International Workshop on Mining Ubiquitous and Social Environments, MUSE 2015, Porto, Portugal, September 7, 2015; 6th International Workshop on Modeling Social Media, MSM 2015, Florence, Italy, May 19, 2015; 7th International Workshop

Buch

The 7 papers presented in this book are revised and significantly extended versions of papers submitted to three related workshops:6th International Workshop on Mining Ubiquitous and Social Environments, MUSE 2015, held in Porto, Portugal, September 2015, in conjunction with the 6th European Conference on Machine Learning and Principles and Practice of Knowledge Discovery in Databases, ECML-PKDD 2015; 6th International Workshop on Modeling Social Media, MSM 2015, held in Florence, Italy, May 2015, in conjunction with the 24th International World Wide Web Conference, WWW 2015; 7th International Workshop on Modeling Social Media, MSM 2016, Mo… Mehr

CHF 72.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Chin, Alvin (Hrsg.) / Lemmerich, Florian (Hrsg.) / Trattner, Christoph (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-030-33906-7
  • EAN: 9783030339067
  • Produktnummer: 33162996
  • Verlag: Springer International Publishing
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2019
  • Seitenangabe: 164 S.
  • Masse: H23.5 cm x B15.5 cm x D0.9 cm 260 g
  • Auflage: 1st ed. 2019
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 260

11 weitere Werke von Martin (Hrsg.) Atzmueller:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.