Produktbild
Brady Sadler

Collaboration is King

How Game-Changers Create Marketing Partnerships That Build Brands and Grow Businesses

Buch

We are at a pivotal time in marketing. Consumers have endless choice, abundant access and a million ways to interact. They only spend time with brands that resonate, matter and add value. Even if your brand delivers, you still have to contend with the increasing noise and find unique ways to reach people. Smart marketers are learning how to overcome this by teaming up with other brands. What has historically been classified as a partnership is now an opportunity to truly collaborate, setting up a new playing field that helps marketers reach audiences, reveal what their brands stand for, increase sales and build lasting relationships.Curiosity… Mehr

CHF 18.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Doyle Fraser, Heather (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-73249-270-7
  • EAN: 9781732492707
  • Produktnummer: 29170041
  • Verlag: Sol & Sonny Publishing
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2018
  • Seitenangabe: 370 S.
  • Masse: H22.9 cm x B15.2 cm x D1.9 cm 536 g
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 536

3 weitere Werke von Brady Sadler:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.