Produktbild
Thomas M. (Hrsg.) Duffy

Constructivism and the Technology of Instruction

A Conversation

Ebook (PDF Format)

This book is about the implications of constructivism for instructional design practices, and more importantly, it is about a dialogue between instructional developers and learning theorists. Working with colleagues in each discipline, the editors were amazed to find a general lack of familiarity with each others' work. From an instructional design perspective, it seems that the practice of instructional design must be based on some conception of how people learn and what it means to learn. From a learning theory perspective, it seems obvious that the value of learning theory rests in the ability to predict the impact of alternative learning… Mehr

CHF 54.15

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Jonassen, David H. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-136-61228-2
  • EAN: 9781136612282
  • Produktnummer: 20169361
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2013
  • Seitenangabe: 232 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 5'729 KB

10 weitere Werke von Thomas M. (Hrsg.) Duffy:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.