Produktbild
Michael J. (Hrsg.) Baker

The Marketing Book

Ebook (PDF Format)

The Marketing Book is everything you need to know but were afraid to ask about marketing. Divided into 25 chapters, each written by an expert in their field, it's a crash course in marketing theory and practice. From planning, strategy and research through to getting the marketing mix right, branding, promotions and even marketing for small to medium enterprises. This classic reference from renowned professors Michael Baker and Susan Hart was designed for student use, especially for professionals taking their CIM qualifications. Nevertheless, it is also invaluable for practitioners due to its modular approach. Each chapter is set out in a cle… Mehr

CHF 80.60

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Hart, Susan (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-134-50605-7
  • EAN: 9781134506057
  • Produktnummer: 20167584
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2016
  • Seitenangabe: 616 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 16'056 KB
  • Auflage: 7. Auflage
  • Abbildungen: 118 schwarz-weiße Abbildungen, 32 schwarz-weiße Fotos, 86 schwarz-weiße Zeichnungen, 38 schwarz-weiße Tabellen

Über den Autor


Michael J Baker is Emeritus Professor of Marketing at the University of Strathclyde, UK. He founded the Department of Marketing in 1971.Susan Hart will be Dean of Durham University Business School from July 2016, prior to this she was Dean and Associate Deputy Principal at the University of Strathclyde, UK

5 weitere Werke von Michael J. (Hrsg.) Baker:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.