Produktbild
Sarah E. H. Moore

Ribbon Culture: Charity, Compassion and Public Awareness

Buch

This book explores the history, meaning, and sociological implications of awareness campaigns, seeing them as personal displays of compassion in a culture where empathy is a by-word for authenticity. It also highlights how charities use awareness campaigns to reach their audience, and the transformation of charity into a commercial enterprise.

CHF 97.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-230-24789-5
  • EAN: 9780230247895
  • Produktnummer: 6381828
  • Verlag: Palgrave Macmillan Ltd
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2010
  • Seitenangabe: 190 S.
  • Masse: H21.6 cm x B13.9 cm x D1.9 cm 269 g
  • Auflage: 2008
  • Gewicht: 269

Über den Autor


SARAH E.H. MOORE is Research Assistant at the Department of Sociology, University of Kent, UK. Her research interests lie in the sociology of compassion, risk culture and health.

5 weitere Werke von Sarah E. H. Moore:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.