Produktbild
Derek A. Burrill

The Other Guy

Media Masculinity Within the Margins

Buch

Suffering from manopause and Low T, underemployed and unwilling to grow up, the other guy has emerged as an important figure in modern media masculinity. From the films of Judd Apatow to sitcoms and popular music, this new breed of man is desperately attempting to change with the times, but is often unable (or unwilling) to understand the new landscape. Avoiding rhetorics of victimization, Derek A. Burrill charts and analyzes the other guy in order to understand how men see themselves, in media and in culture at large.

CHF 47.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Miller, Toby
  • ISBN: 978-1-4331-2245-3
  • EAN: 9781433122453
  • Produktnummer: 17122146
  • Verlag: Peter Lang
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2014
  • Seitenangabe: 178 S.
  • Masse: H22.5 cm x B15.0 cm x D0.9 cm 259 g
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 259

Über den Autor


Derek A. Burrill (PhD, University of California-Davis) is Associate Professor in the Department of Media and Cultural Studies at University of California-Riverside. He is the author of Die Tryin': Videogames, Masculinity, Culture (Peter Lang, 2008).

4 weitere Werke von Derek A. Burrill:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.