C. Michael Hall
Wine Marketing
Ebook (PDF Format)
Whilst Wine Marketing: a practical guide also looks at theory and existing research, the main focus of this book is on the practicalities of wine marketing. Each chapter includes the following invaluable features:* 'How to' and 'how not to' case studies based on international examples* A guide to further reading and websites* 'Issues to consider when marketing' section as a means of self-evaluation'Wine Marketing' systematically outlines the major issues involved in the production and marketing of wine. Its accessible and clear-sighted approach makes it an invaluable guide for everyone in the field.
CHF 50.30
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
Versandkostenfrei
Produktdetails
Weitere Autoren: Mitchell, Richard
- ISBN: 978-1-136-34880-8
- EAN: 9781136348808
- Produktnummer: 13901035
- Verlag: Taylor & Francis Ltd.
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2007
- Seitenangabe: 376 S.
- Plattform: PDF
- Masse: 2'035 KB
100 weitere Werke von C. Michael Hall:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.