Produktbild
C. Michael Hall

Wine Marketing

Ebook (PDF Format)

Whilst Wine Marketing: a practical guide also looks at theory and existing research, the main focus of this book is on the practicalities of wine marketing. Each chapter includes the following invaluable features:* 'How to' and 'how not to' case studies based on international examples* A guide to further reading and websites* 'Issues to consider when marketing' section as a means of self-evaluation'Wine Marketing' systematically outlines the major issues involved in the production and marketing of wine. Its accessible and clear-sighted approach makes it an invaluable guide for everyone in the field.

CHF 50.30

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Mitchell, Richard
  • ISBN: 978-1-136-34880-8
  • EAN: 9781136348808
  • Produktnummer: 13901035
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2007
  • Seitenangabe: 376 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 2'035 KB

100 weitere Werke von C. Michael Hall:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.