Produktbild
Philip L. Pearce

Tourism Community Relationships

Buch

The study of tourism is, arguably, ready for a thorough theoretical yet empirical analysis of the relationship between tourism and host communities. Pearce, Moscardo and Ross deal with the impacts tourism is having on communities internationally, going beyond a mere review of such impacts to investigate the origins, development and manifestations of community attitudes. A theoretical perspective is developed on how communities come to understand tourism and react to it. In terms of its disciplinary approaches the book combines social-psychological, sociological, economic and media analyses and can properly be termed a study within the new spe… Mehr

CHF 177.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Moscardo, Gianna / Ross, Glenn F.
  • ISBN: 978-0-08-042395-1
  • EAN: 9780080423951
  • Produktnummer: 1859937
  • Verlag: Emerald Group Publishing Limited
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 1997
  • Seitenangabe: 272 S.
  • Masse: H24.0 cm x B16.1 cm x D1.9 cm 577 g
  • Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
  • Gewicht: 577

17 weitere Werke von Philip L. Pearce:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.