Toby Miller
Cultural Citizenship: Cosmopolitanism, Consumerism, and Television in a Neoliberal Age
Buch
What does it mean to be a citizen, in an age of unbridled consumerism, terrorism, militarism, and multinationalism? This book attempts to answer this question. It looks at media coverage of September 11th and the Iraq invasion as well as infotainment to see how US TV is serving its citizens as part of the global commodity chain.
CHF 99.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V106:
Fremdlagertitel. Lieferzeit unbestimmt
Produktdetails
- ISBN: 978-1-59213-560-8
- EAN: 9781592135608
- Produktnummer: 2495729
- Verlag: Temple Univ Pr
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2006
- Seitenangabe: 236 S.
- Masse: H23.2 cm x B15.9 cm x D2.1 cm 440 g
- Gewicht: 440
65 weitere Werke von Toby Miller:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.