Produktbild
Toby Miller

Cultural Citizenship: Cosmopolitanism, Consumerism, and Television in a Neoliberal Age

Buch

What does it mean to be a citizen, in an age of unbridled consumerism, terrorism, militarism, and multinationalism? This book attempts to answer this question. It looks at media coverage of September 11th and the Iraq invasion as well as infotainment to see how US TV is serving its citizens as part of the global commodity chain.

CHF 99.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-59213-560-8
  • EAN: 9781592135608
  • Produktnummer: 2495729
  • Verlag: Temple Univ Pr
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2006
  • Seitenangabe: 236 S.
  • Masse: H23.2 cm x B15.9 cm x D2.1 cm 440 g
  • Gewicht: 440

65 weitere Werke von Toby Miller:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.