Produktbild
Susan E. (Hrsg.) Israel

Metacognition in Literacy Learning

Theory, Assessment, Instruction, and Professional Development

Ebook (PDF Format)

This volume provides the first comprehensive, research-based examination of metacognition in literacy learning. Bringing together research findings from reading, linguistics, psychology, and education, it is logically organized as follows: Part I provides the theoretical foundation that supports the teaching of metacognition; Parts II and III provide new methods for metacognitive assessment and instruction in literacy contexts at all grade levels; and Part IV provides new information on integrating metacognition into professional development programs.Key features include:*Chapter Structure. Teacher reflections at the beginning of each chapter… Mehr

CHF 54.15

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Block, Cathy Collins (Hrsg.) / Bauserman, Kathryn L. (Hrsg.) / Kinnucan-Welsch, Kathryn (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-135-60629-9
  • EAN: 9781135606299
  • Produktnummer: 18428656
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2006
  • Seitenangabe: 462 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 3'347 KB

14 weitere Werke von Susan E. (Hrsg.) Israel:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.