Produktbild
Adrian Payne

Relationship Marketing

Ebook (PDF Format)

Arranged in 6 sections, this title gives marketing practitioners and students critical examples of best practice from a variety of companies. Alongside 'Relationship Marketing: bringing quality, customer service and marketing together' and 'Relationship Marketing for Competitive Advantage: winning and keeping customers' this new title provides readers with insights into marketing in the 21st century.

CHF 106.40

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-136-36903-2
  • EAN: 9781136369032
  • Produktnummer: 13999075
  • Verlag: Taylor & Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2013
  • Seitenangabe: 509 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 0 KB

18 weitere Werke von Adrian Payne:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.