Adrian Payne
Relationship Marketing
Ebook (PDF Format)
Arranged in 6 sections, this title gives marketing practitioners and students critical examples of best practice from a variety of companies. Alongside 'Relationship Marketing: bringing quality, customer service and marketing together' and 'Relationship Marketing for Competitive Advantage: winning and keeping customers' this new title provides readers with insights into marketing in the 21st century.
CHF 106.40
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
Versandkostenfrei
Produktdetails
- ISBN: 978-1-136-36903-2
- EAN: 9781136369032
- Produktnummer: 13999075
- Verlag: Taylor & Francis
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2013
- Seitenangabe: 509 S.
- Plattform: PDF
- Masse: 0 KB
18 weitere Werke von Adrian Payne:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.